De reis komt in zicht - Reisverslag uit Sondel, Nederland van Ingrid Kramer - WaarBenJij.nu De reis komt in zicht - Reisverslag uit Sondel, Nederland van Ingrid Kramer - WaarBenJij.nu

De reis komt in zicht

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

08 November 2013 | Nederland, Sondel

Samen met Tineke ga ik 2 maand naar Thailand, waarna zij nog 2 maand door reist naar Indonesië. Er even lekker tussen uit zeg maar ;)

Dinsdag 26 november 22.00 vliegen we en het is de bedoeling dat ik vrijdag 24 januari weer terug op schiphol staat. Daar gaan we dus maar vanuit.

Mocht je me willen volgen dan kan dat op deze manier. Heel eerlijk gezegd heb ik nu niet heel veel zin om al mijn verhalen en belevenissen weer op een site te typen. Ik weet van mijn reis naar Australie dat ik daar soms nogal laks in was en het steeds maar uitstelde, dus het zou goed kunnen dat ik dat nu ook weer doe haha.

Nu jullie hier toch zijn, laat even een berichtje achter. Nog tips van plekken die ik absoluut niet mag missen? Dingen die ik niet moet vergeten mee te nemen? (het reizen is voor mij ook alweer 6 jaar geleden...)
Of andere dingen, laat het me weten!

xx Ingrid

  • 08 November 2013 - 17:00

    Sietske:

    Hoi Ingrid en Tineke,

    Wij zijn, zoals jullie weten, net een paar weken terug en we hebben heel veel gezien. Het allermooiste vonden we Khao Sok (één van de nationale parken). En als je de kans krijgt moet je ook gaan fietsen in Bangkok (met Ko van Kessel).
    Verder is het wel handig als je klein flesje met zeep en ook klein flesje ontsmettingsmiddel meeneemt.
    Alvast heel veel plezier!

    Groeten van Sietske en Willem

  • 26 November 2013 - 13:16

    Anna:

    Leuk dat we jullie mogen volgen :) vandaag is de dag alweer aangebroken dat jullie reis begint! een hele goeie vlucht toegewenst en heerlijk genieten daar! Have fun!! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 08 Nov. 2013
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 6147

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 24 Januari 2014

2 maanden Thailand

21 Oktober 2007 - 12 Mei 2008

Site's van reis Australie

Landen bezocht: